A szakszervezet szerint túlóraversennyel ellensúlyozná a létszámhiányt a BKV
Az érdekképviselet szerint nagy bajban van a BKV, elkeseredett lépéssel próbálnák meg még több túlmunkára buzdítani a sofőröket.
Az érdekképviselet szerint nagy bajban van a BKV, elkeseredett lépéssel próbálnák meg még több túlmunkára buzdítani a sofőröket.
Az alkalmazottak sokszor a saját ruhájukban kénytelenek dolgozni.
Az Egységes Közlekedési Szakszervezet szerint akár engedetlenségi akcióba is kezdhetnek a sofőrök.
A második hullám idején is szükség lenne a vezetőfülkék elkordonozására az EKSZ szerint.
A szakszervezet nem elégedett a nyolc százalékos emeléssel, még tárgyalási alapként sem tud rá tekinteni.
A cég szerint a fővárossal kell egyeztetni a fedezetről, a főpolgármester szerint viszont előbb a szakszervezetekkel kell megállapodnia a BKV-nak.
Még nem zárultak le a tárgyalások, és elkötelezettek a béremelés mellett, de hogy végül lesz-e, vagy nem, az nem derül ki közleményükből.
A szakszervezeti vezető szerint eddig nem volt olyan év, hogy elmaradtak volna a tárgyalások a fizetésemelésről.
A szakszervezet szerint a Budapesti Közlekedési Központ ráuszította az utasokat a sofőrökre. Arra kérték a járművezetőket, hogy ők is tegyenek bejelentést a BKK-nál, ha atrocitás éri őket.
Már most el akarja kezdeni a 2020-as béremelés megtárgyalását az Egységes Közlekedési Szakszervezet, 15 százalékról indulhat az alkudozás.
A Baross utcai megállónál felállított konténerpihenőben ért áramütés egy villamosvezetőt.
A szakszervezet elnöke szerint többet veszítenének vele a munkavállalók, mint amennyit nyernének.
A BKV azt közölte, hogy már 2017-ben elkezdték a toborzó kampányukat a létszámhiány miatt, ennek köszönhetően pedig több száz új sofőr csatlakozott hozzájuk.
Az ATV-nek szakszervezeti vezetők azt mondták, a létszámhiány miatt szinte napról napra változik a buszsofőrök beosztása, akik ezért kimerültek, és sokan el is hagyják a pályát.
A szakszervezet kemény bértárgyalásokra készül.
Komolyan kérdésessé vált, hogy egyáltalán ki tud-e adni elég midibuszt az érintett budapesti vonalakra a BKV, miután a csődbe menekülő gyártó felhagyott a kétéves, de rendszeresen elromló buszok karbantartásával.
Szép csendben vette ki 2012-ben a BKV a jegyekből és bérletekből az utasbiztosítást, azóta sokkal nehezebb behajtani egy esetleges baleseti kártérítést – hívta fel a figyelmet az Egységes Közlekedési Szakszervezet. A BKV ezzel évente 50 millió forintot spórol.
Nemes a DK jelöltjeként indult volna a XVI. kerületben, de visszalépett, most a politikában kívánja folytatni az érdekvédelmi munkát.
Egyes politikusok igen, az utasok nem észleltek káoszt a metrópótlásnál, de a járművezetők túlterheltségéből még lehetnek gondok.
Idén már másfél hónappal dolgoztak többet a buszvezetők, mint a kötelező munkaidő, és ez most csak még durvább lesz a metrópótlás megindulásával. A szakszervezet aggódik.